• הצהרה כללית/ תנאי שימוש באתר האינטרנט
    1. אתר האינטרנט ,עם כל התוכן הקשור אליו, אפליקציות סלולר (אם קיימות) ושירותים נלווים (יכונו ביחד להלן: "אתר האינטרנט"), הינו אתר אינטרנט המשמש כחנות וירטואלית למכירת תכשירי קוסמטיקה ומופעל על ידי חברת לה בוטה בע"מ ובבעלותה, חברה אשר מאוגדת וקיימת כדין לפי חוקי מדינת ישראל, שכתובתה הרשומה היא: אלומות 2 עומר ושרשומה ברשם החברות בישראל תחת מספר (להלן" :החברה"). 
    2. אתר זה מיועד למסירת מידע אודות תכשירי חברת לה בוטה, למסירת הודעות ועדכונים של החברה ללקוחותיה ולקהל הרחב, להרשמה למועדון הלקוחות של החברה באתר, ולביצוע רכישה של תכשירים באמצעות האינטרנט.
    3. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר יחיד, אולם הכוונה היא לשני המינים כאחד.
    4. תנאי השימוש ("תנאי שימוש" או "תנאים") נועדו על מנת ליידעך אודות זכויותייך וחובותייך במהלך כל שימוש שיבוצע על ידך באתר האינטרנט ו/או בעת רכישת מוצרי החברה ו/או כל שירות שיוצע על ידי החברה ככל שיוצע ("מוצרים") ומהווים הסכם בינך ובין החברה. כל שימוש שיעשה על ידך באתר האינטרנט ו/או רכישה של כל מוצר שהוא על ידך מהווה את הסכמתך לתנאי השימוש המפורטים להלן. אם אינך מסכים עם תנאי שימוש אלו, אנא הימנע מלעשות כל שימוש באתר האינטרנט או לרכוש את מוצרי החברה.
    5. החברה רשאית, מעת לעת, ושומרת לעצמה את הזכות, להתאים, לשנות, להגביל, להפסיק, או להחליף את אתר האינטרנט ו/או תנאי שימוש אלו בכל רגע נתון. בכל מקרה שבו החברה תתאים, תגביל, תשנה או תחליף את אתר האינטרנט או את תנאי השימוש בו, המשך שימושך באתר ייחשב כהסכמה מלאה מצדך להתאמה ,להגבלה, לשינוי או להחלפה שיבוצעו בו. היה וישונו תנאי שימוש אלו וביצעת כבר הזמנה מהחברה, תנאים מתוקנים אלו לא יחולו על הזמנה שכבר בוצעה על ידך בטרם פרסום התנאים המתוקנים באתר. באחריותך לעיין בתנאי שימוש אלו על בסיס קבוע כדי להתעדכן בכל התאמה, הגבלה, שינוי או החלפה שיבוצעו בהם.
    6. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים ע״מ אך אינם כוללים דמי משלוח.
    7.   החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב לפי המחירים המעודכנים.
    8.  החברה רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר  – לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך. ט.ל.ח. ללא כפל מבצעים ו/או הנחות. החברה רשאית להפסיק את המבצע/ים ו/או ההנחות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
    9. בעת עדכון סל הקניות, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר לך תזכורת אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה ואתה נותן הסכמתך המלאה לכך. 
    10.  החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש שגוי, שלא ע"פ הוראות השימוש במוצר, לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות המלאה עבור נזק וחבלה לגופו, הנובעים משימוש שגוי במוצר ו/או שלא בהתאם להוראות השימוש.

  • מדיניות מכירת מוצרים
    1. החברה מוכרת את התכשירים באתר ללקוחות פרטיים בלבד הרשומים כחברים באתר. לפיכך רכישה באתר תתאפשר רק לאחר הצטרפות למועדון הלקוחות. ניתן להצטרף למועדון הלקוחות ישירות באתר
    2. החברה תהיה רשאית להגביל את כמות המוצרים הנמכרת ללקוח יחיד, וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
    3. אספקתו של כל מוצר ממגוון המוצרים המוצע למכירה על ידי החברה מותנית בזמינותו של המוצר בעת ביצוע ההזמנה.

     

  •  ביצוע הזמנות
    1. הזמנת מוצרים תיעשה באמצעות הליך הזמנה ממוחשב שאותו ניתן לבצע באתר. התשלום עבור הזמנה באתר אפשרית באמצעות כרטיסי אשראי או paypal בלבד. החברה מכבדת את כל כרטיסי האשראי העיקריים הפעילים בישראל – ויזה, מאסטרכארד, דיינרס קלאב (למעט אמריקאן אקספרס).
    2. כל הזמנה תיעשה בהתאם למחירי המוצרים שיהיו בתוקף בעת ביצוע ההזמנה. החברה תהיה רשאית לשנות בכל עת את מחירי המוצרים שלה, ושינויים כאמור יחול החל מיום פרסומם, או ממועד אחר כפי שהחברה תודיע.
    3. הזמנה תחשב כהזמנה מחייבת רק לאחר שניתן אישור של ההזמנה על ידי החברה בגמר הליך ההזמנה.
    4. מוצרים שהוזמנו ימסרו ללקוח באמצעות שליח לכתובת המסירה שאותה הלקוח ציין בהליך ההזמנה, בכפוף לאמור בסעיף,  או באמצעות הסדרי מסירה אחרים שיקבעו מזמן לזמן על ידי החברה. הלקוח יהיה אחראי לכך שבכתובת המסירה שצויינה בהליך ההזמנה יהיה אדם שיוכל לקבל את המשלוח. 
    5. עבור משלוח המוצרים יחוייב הלקוח בדמי משלוח בהתאם לתעריפים שיקבעו על ידי החברה מעת לעת כפי שבמופע במדיניות המשלוחים.
    6. הרישום לאתר – טרם רכישת מוצר כלשהוא באתר, מחויב הלקוח לפתוח חשבון משתמש. בעזרת חשבון משתמש יוכל המשתמש לבצע פעולות שונות באתר, לרבות, רכישת מוצרים, צפייה ברכישות עבר, ביצוע שינויים בהגדרות הלקוח והעדפותיו וכו'.
    7. לשם ביצוע רכישה יהיה על המשתמש למלא טופס פרטים אישיים, לרבות: שם פרטי ושם משפחה; כתובת דואר אלקטרוני; בחירת סיסמא; מספר טלפון; כתובת למשלוח.  החברה תשתמש במידע אודותייך בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. 
    8. הרישום כלקוח באתר הוא תנאי קודם לרכישת מוצרים באתר.
    9. בשלב התשלום ייתכן ויידרש מהלקוח להשלים פרטים אישיים נוספים, כגון: שם וכתובת למשלוח, מספר טלפון, הערות לשליח שהלקוח מבקש לציין לגבי הזמנה זו וכו'. התשלום בכרטיס אשראי מבוצע בפועל במערכת הסליקה של חברת טרנזילה העומדת בתקן אבטחה PCI-DSS מוגנת בתקשורת מאובטחת ומוצפנת SSL. בנוסף, האתר מאפשר ללקוח לבצע תשלום עבור הזמנתו באמצעות חשבון PayPal באם הוא קיים ברשות הלקוח. בחירה בתשלום באמצעות חשבון PayPal  תוביל את הלקוח לאתר חברתPayPal   שם הוא יוכל להשלים את מסירת הפרטים ולאשר את התשלום. ביצוע תשלום דרך אתרPayPal   הינו בכפוף לתנאי השימוש, התקנון ומדיניות הפרטיות של אתר PayPal.
    10. לאחר שיאושר התשלום ויושלם שלב זה, יונפק לך אישור להזמנה שביצעת, אשר תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני אותה מסרת במהלך רישומך לאתר. 
    11. ייתכן כי יתגלו חוסרים בזמינות המוצרים להזמנה במועד מאוחר למועד בו אושרה. במצב כזה יסופקו המוצרים שבמלאי בלבד, ותישלח הודעת עדכון לדוא"ל בדבר החוסרים. חיוב אמצעי התשלום, יעשה בגין המוצרים שסופקו בלבד. 
    12. החברה רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר –  לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. החברה רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
    13. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשלוח תזכורת אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה. 

  • מועדי אספקה
      1. משלוח המוצרים יעשה אל ורק ליישובים באזורי הכיסוי של שירותי השליחים של החברה. 
      2. תעמוד אפשרות לאיסוף עצמיממפעל החברה בבאר שבע.
    1. זמן האספקה בין 7-45 ימי עסקים בדר״כ וזה תלוי בחברת המשלוחים ( פוקוס )

      ביטוח מלא להגעת החבילה ועל כספכם.

      *שירות הלקוחות* ישלח לכם בהמשך ממייל אחר שלהם במרכוז מס׳ דואר רשום למייל בו הזמנתם עם פירוט מסודר

      תודה רבה.

      בישובים שמרוחקים ממרכזים עירוניים וכן באזורים שמחוץ לתחומי הקו הירוק, מועדי האספקה עשויים להיות תלויים בפריסה הגיאוגרפית ובכיסוי ספקי שירותי השליחות עימו עובדת החברה. 
    2. ייתכנו שינויים במועדי המסירה, כתוצאה מאילוצים, בטחוניים, כוחות טבע, סגרים וכיו"ב, או כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה של החברה.
    3. החברה לא תשא באחריות כלשהי לרבות לא לנזק כלשהו ישיר ו/או עקיף, במקרה שבו ההזמנה תסופק לאחר שחלפו למעלה מ21 ימי עסקים לאחר יום ביצוע ההזמנה והלקוח לא יהיה זכאי לסעד או לפיצוי כלשהו בשל כך. 

  • מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקאות
  • החזרת מוצרים וביטול עסקאות תתאפשר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. בהתאם להוראות האמורות, כשהם באריזתם המקורית בלבד, וזאת בתוך 14 יום מקבלת המוצר, בכפוף לכך שהאריזה לא נפתחה והמוצר לא נפגם, ובכפוף לחיוב בדמי ביטול בשיעור של 5%  ממחיר הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים. עסקאות שנעשו באינטרנט ניתנות לביטול בתוך 14 יום מקבלת המוצר בכפוף לכך שהאריזה לא נפתחה והמוצר לא נפגם ובכפוף לדמי ביטול בשיעור של5%  ממחיר הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.
    1. החזרת המוצרים יכולה להיעשות במפעל החברה ברחוב החרט 10 באר שבע , בכפוף להצגת חשבונית בגין הרכישה.
    2. ביטול הזמנה יכול להיעשות ע"י משלוח הודעת ביטול לדוא"ל לכתובת
      csr@labeaute-lb.com
       או בשיחה טלפונית  לטלפון מספר 08-6154455 .
    3. ניתן לבטל ההזמנה בתקופת הזמן, שמיום ביצוע ההזמנה ועד 14 יום (ארבעה עשר ימים) מיום בו התקבלה ההזמנה בבית הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 14 יום (ארבעה עשר ימים) מיום האיסוף (להלן: "תקופת הביטול").
    4. ביטול הזמנה שיעשה במהלך תקופת הביטול ולאחר שההזמנה נארזה ונשלחה לכתובת הלקוח, תהיה כרוכה בהשבת המוצרים למשרדי החברה, באריזתם המקורית, שלמים ומבלי שנעשה בהם שימוש ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג ותיעשה על חשבון הלקוח. זיכוי מותנה בצירוף חשבונית הקנייה המקורית למוצר שהוחזר. ללקוח תעמוד האפשרות לאיסוף המוצרים המוחזרים באמצעות שליח, בתשלום דמי משלוח כפי שיהיו נהוגים בחברה ו/או בחברת השליחויות אותה עת. 
    5. הזיכוי יעשה, רק לאחר שיתקבלו המוצרים במשרדי החברה, ויהיה בגובה הסכום ששולם הלקוח עבור המוצרים שהוחזרו, בניכוי דמי המשלוח שנגבו מהלקוח, בניכוי דמי משלוח לאיסוף ההחזרה מהלקוח באם קיים, בניכוי מחירם של מוצרים שלא הוחזרו מסיבה כלשהיא או שהוחזרו במצב לא שמיש, ובניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5%  מסכום ההזמנה או עד 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם (להלן: "דמי ביטול"). זיכוי הלקוח בהחזר כספי יבוצע ע"י זיכוי אמצעי התשלום בו שילם הלקוח עבור ההזמנה אותה ביטל.
    6. במקרה של ביטול הזמנה עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה בין המוצר שסופק לבין תיאורו באתר, יהיה זכאי הלקוח לזיכוי מלא, אשר יעשה באמצעי התשלום שבאמצעותו בוצעה ההזמנה.
    7. מוצר שסופק ללקוח ללא חיוב, כדוגמת: מוצר בונוס, מוצר במתנה וכו', ואשר יוחזר ע"י הלקוח לחברה המפעילה, לא יינתן ללקוח החזר כספי עבור החזרה זו.
    8. אין אופציה לבטל עסקה שבוצעה בכרטיס דיירקט , במקום ביטול הלקוחה תקבל קופון למימוש באתר בסכום שהיא קנתה.   
  •  שימו לב: ישנה אפשרות להחלפת מוצר/ים. ההחלפה כרוכה בעלות נוספת של 50 שח ותבוצע עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה
  • ביטול הזמנה על-ידי החברה
    1. החברה רשאית לבטל על-פי שיקולה הבלעדי, בשל כל סיבה, ובכל עת הזמנה של לקוח, כולה או חלקה, בטרם נשלחה ההזמנה ללקוח או בטרם התקבלה על-ידו.
    2. הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח אותה מסר בעת ביצוע ההזמנה או באופן טלפוני ע"י נציג האתר. לא יחוייב לקוח שהזמנתו בוטלה.
    3. לא יהיו ללקוח שהזמנתו בוטלה כאמור לא תהיה כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החברה בעניין. ואין ולא תהיה לחברה כל אחריות בגין כל נזק ישיר ו/או עקיף בגין ביטול ההסכם.

  • ביטול החשבון
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את הגישה, להקפיא, להשבית, לבטל ו/או למחוק את חשבונך מכל סיבה שהיא. במקרה שבו החשבון שלך מוקפא, מושבת, מבוטל או נמחק, האפשרות היחידה שבידך היא לבקש החזרה של חשבונך על ידי יצירת קשר עם החברה דרך טופס יצירת קשר. הינך מאשר כי ידוע לך כי נאסר עליך לפתוח חשבונות חלופיים.

  • תקשורת אלקטרונית
    1. עם הרשמתך לאתר הינך מסכים לכך שהחברה, לרבות באמצעות חברה האם שלה ו/או חברות נוספות הקשורות לחברה, תשלח לך, מעת לעת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, הודעות אלקטרוניות או כל הודעה מסוג אחר בנוגע לחשבונך באתר זה, לחברה ו/או למוצריה. הודעות אלקטרוניות אלו יישלחו לכתובת הדוא"ל שלך שנמסרה לחברה במהלך ההרשמה ו/או לכתובת הדוא"ל המשויכת לחשבון שלך .תכני ההודעות שישלחו כאמור יהיו תקפים בעת שליחתם, ללא קשר למועד שבו תקבל אותם או למועד בו תקרא אותה. תוכל להפסיק לקבל הודעות כאמור בכל עת עם מסירת הודעת הסרה מרשימת התפוצה שתשלח על ידך לחברה בכתב.
    2. כתובת הדוא"ל שנמסרה תשמש רק את החברה (ו/או מי מטעמה) ולא תימכר, תשותף או תיחשף בצורה אחרת לצדדים שלישיים, זולת אלו המותרים בכפוף למדיניות הפרטית שלנו ,ובכפוף להסכמתך המפורשת. יובהר כי חברות קשורות לחברה ו/או לחברת האם של החברה לא ייחשבו בהקשר זה כצדדים שלישיים. 
    3. תוכל לבחור להפסיק לקבל הצעות אלו בכל רגע נתון על ידי לחיצה על הכפתור "הסר" בגוף הודעת הדוא"ל שנשלחה אליך או באמצעות אתר האינטרנט בלחיצה על "התנתק" בפרופיל האישי שלך.

  • התחייבויות המשתמש באתר ודרכים ליצירת קשר עם החברה
    1. ככל והנך מעוניין תוכל לשלוח לחברה תגובות או הודעות אחרות דרך דף יצירת קשר באתר האינטרנט או דרך הדואר האלקטרוני. הינך מתחייב שלא לשלוח לחברה תוכן בלתי חוקי, לא הגון, מאיים, מבזה, מפר פרטיות, מפר זכויות קניין רוחני או מזיק בצורה אחרת לצדדים שלישיים, תוכן אשר מעורר התנגדות או חומר המכיל וירוסים, תעמולה פוליטית, שידול מסחרי, מכתבי שרשרת, דיוור המוני, או כל צורה אחרת של "דואר זבל". 
    2. הודעות המפרות את ההגבלות המפורטות בסעיף ‎9.1 לעיל מהוות הפרה של תנאי שימוש אלו ועשויות להוביל לסגירת חשבונך, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
    3. מוסכם כי כל חומר או הודעות שיימסרו על ידך לחברה באמצעות אתר אינטרנט זה לא ייחשבו סודיים. על ידי מסירת כל תוכן שהוא לחברה דרך אתר האינטרנט, הינך מעניק לחברה היתר, בלתי חוזר, לא מוגבל במקום ו/או בזמן ופטור מתמלוגים, לעשות שימוש בתוכן זה לכל מטרה שהיא, לרבות אך לא רק, היתר לשכפל, ליצור עבודות נגזרות, להפיץ, להעמיד לרשות הציבור, להעביר, לשדר ולהציג את התוכן.
    4.  כל המידע הנמסר על ידך החברה מותר לשימוש על ידי החברה בכל צורה שהיא, לרבות שכפול, העברה, פרסום או שידור ללא מתן פיצוי. החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לערוך או לסרב לפרסם תוכן שנמסר לה על ידך. הוראות פסקה זו תחולנה גם לאחר ביטול תנאי השימוש האלו ללא הגבלה בזמן ועל פי דין.

  • תשלום
    1.  הינך מתחייב לשלם לחברה בגין כל המוצרים שנרכשו על ידך באמצעות הזמנות שביצעת דרך אתר האינטרנט.
    2.  המחירים המופיעים לצידו של כל מוצר מייצג את מלוא המחיר לצרכן והכל כמפורט בדף המוצר עצמו.
    3. כל המחירים נקובים בשקלים חדשים, ללא קשר למקום שבו בוצעה או נשלחה ההזמנה.
    4. רכישותיך באתר האינטרנט עשויות להיות נתונות גם למסים, לרבות מע"מ או מסים או היטלים אחרים על פי דין. תשלום המיסים וההיטלים הינו באחריותך אלא אם מסים או היטלים אלו נגבו על ידי החברה בעת התשלום על ידך. במקרה זה, החברה תעביר את המסים ו/או ההיטלים שנגבו ממך לרשות הרלוונטית בהתאם להוראות הדין החל.

  • מדיניות ביטול והחזרה
    1.  בשום מקרה ,החברה לא תסכים להחזרת מוצרים ו/או להעניק החזר כספי על רכישות שבוצעו שלא דרך אתר האינטרנט ,לרבות רכישות שבוצעו מול משווק מורשה של  החברה. יוסבר כי ככל ורכשת מוצרים דרך משווק מורשה של החברה עלייך לפנות אל המשווק ו/או האתר שממנו נרכשו המוצרים.
    2. ככל ורכשת מוצר מהחברה הינך רשאי לבטל רכישת מוצר שנרכש על ידך באתר החברה כמפורט במדיניות ביטול עסקה.

    • שימוש באתר על פי דין; פיצוי ושיפוי
      1. הינך מתחייב כי כל שימוש שיעשה על ידך ו/או על ידי מי מטעמך בכל מוצר של החברה יהא בהתאם להוראות כל דין, לרבות אך לא רק, החוקים והתקנות, כפי שיתוקנו ויותקנו מעת לעת, הקשורים לשימוש במוצרים, למכירה, למכירה מחדש, לשיווק, לפרסום ו/או לצורות אחרות של קידום מכירות. 
      2. הינך מתחייב לפצות ולשפות את החברה בגין כל נזק שייגרם על ידך לחברה ו/או לחברות קשורות ו/או למי מטעמן, ופוטר את החברה ו/או חברות קשורות ו/או מי מטעמן לרבות, אך לא רק, מנהלים, עובדים, קבלנים ו/או נושאי משרה בהם, מפני כל תביעה, חבות, נזק, הפסד, חובה, עלות, חוב, הוצאה, לרבות הוצאות, שכר טרחה והוצאות שמקורם בקנסות ו/או פעולות אכיפה הנובעות או קשורות ל: 
        1.  הפרת כל אחד מן התנאים האלו על ידך, לרבות אך לא רק, הפרה מצדך של הצהרות ואחריויות או חובות.
        2.  הפרה של כל זכות של צד שלישי, לרבות אך לא רק, כל זכות של פרטיות או זכויות קניין רוחני.
        3. הפרה מצדך של הוראת דין לרבות כל חוק, כלל או תקנה.
        4. כל תוכן הנשלח דרך חשבונך, לרבות מידע מטעה, כוזב או לא מדויק.
        5. התנהגות זדונית מצדך.

    • .זיוף
      1. החברה עושה כל שביכולתה על מנת למנוע את מכירת המוצרים המוצעים על ידה באתר באמצעות משווקים שאינם מורשים ו/או מכירתם של מוצרים מזוייפים. אשר על כן, החברה מציעה ללקוחות להיות זהירים בעת רכישת מוצרים ממשווקים לא מורשים הואיל והאיכות, האמינות והבטיחות של מוצרים אלו מוטלת בספק ובמקרים מסוימים עלולה לחשוף את המשתמש לסכנות חמורות שאינן גלומות במוצרי המקוריים של החברה. אנא עיין בדף האינטרנט המפרט את מיקום נקודות השירות והמכירה המורשים על ידי החברה או צור קשר עם התמיכה של החברה למידע נוסף על נקודות שירות ומכירה מורשים על ידי החברה.
      2. כל מוצר שנרכש  ממשווק שאינו משווק מורשה על ידי החברה עלול להיות מזויף, ובמקרה שכזה, הוא אינו מכוסה על ידי האחריות המוגבלת שלנו, הנכללת במסמך זה. 
      3. בכפוף להוראות הדין ,החברה לא תישא באחריות או בחבות על מוצרים שנרכשו שלא דרך אתר האינטרנט ו/או המשווקים המורשים.
      4. למען הסר ספק יובהר כי החברה לא תסייע בפתירת בעיות הנוגעות לרכישת מוצרים שלא נרכשו דרך המשווקים המורשים ו/או מוצרים מזויפים ולא תעניק החזר כספי על רכישות אלו.

    • קישורים לצדדים שלישיים
      1.  אתר אינטרנט זה עשוי להכיל קישורים לאתרי אינטרנט של צדדים שלישיים. בכפוף להוראות הדין החל, החברה אינה אחראית לתכנים בקישורים אלו.
      2. כניסתך לאתרי אינטרנט אלו המופעלים על ידי צדדים שלישיים היא באחריותך בלבד.  יובהר כי תנאי שימוש שונים עשויים לחול על כל אתר אינטרנט של צד שלישי .

    1. הצהרת הפרטיות 

    למידע נוסף כיצד אנו משתמשים ומגֵנים על המידע האישי שלך שמסרת דרך אתר האינטרנט שלנו, אנא לחץ כאן כדי לעיין במדיניות הפרטיות של אתר האינטרנט. לתשומת לבך, החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מדיניות הפרטיות שלה בכל עת.


    • הדין החל, סמכות שיפוט 
      1. תנאי שימוש אלו יהיו כפופים לחוקי מדינת ישראל ומפורשים לפיהם, ללא קשר לעקרונות של ברירת דין. 
      2. בתי המשפט במחוז תל אביב ישמשו כסמכות השיפוט המקומית הבלעדית בכל סכסוך הנובע מתנאי שימוש אלו או הקשור אליהם. הינך מסכים לא להגיש תביעה לסמכות שיפוט אחרת והינך מסכים במפורש לוותר על כל הערעורים בפני סמכויות שיפוט אלו .
      3. הינך מסכים שכל עילת תביעה שתעמוד לזכותך הנובעת מתנאי שימוש אלו או משימושך באתר האינטרנט ו/או כל עילה שקשורה אליהם, תובא על ידך בסמוך לאחר קרות העילה, בכפוף להגבלות הקבועות בדין, ולא, מוסכם על ידך כי כל עילת תביעה שתעמוד לזכותך נגד החברה תבוטל לצמיתות.

    • אחריות וויתור על תביעות

       הינך מסכים בזאת לאמור להלן, עד למידה המרבית המותרת בחוק: 

      1. לוותר על כל תביעותיך בהווה או בעתיד נגד החברה או נגד מי מטעמה לרבות, אך לא רק, כל אחד ממשווקיה, הנובעות משימוש באתר האינטרנט וממוצרי החברה; 
      2. לפטור את החברה ו/ או כל אחד ממשווקיה ו/או מי מטעמם מכל חבות על כל הפסד, נזק, פגיעה ו/או הוצאה כספית שתחול עליך ו/או על כל מי מטעמך אשר נגרמו כתוצאה משימוש באתר האינטרנט ו/או המוצרים, מכל סיבה שהיא, לרבות רשלנות או הפרת החוזה מצד החברה, בתוכן המוצג באתר האינטרנט או של כל מוצר. מוסכם כי במקרה של מוות או נבצרות, תנאים אלו יחולו ויחייבו את יורשיך, קרובי משפחתך, אפוטרופוסיך, מנהלי עיזבונך, מוטביך ונציגיך .אתה והחברה מסכימים כי עשויות להתגלות בעתיד תביעות ועובדות נוספות או שונות מאלו שידועות עתה או מאלו שכל אחד מן הצדדים האמין בקיומן, על אף האמור הינך מסכים לוותר על כל תביעותיך בהווה או בעתיד נגד החברה ו/או מטעמה, לרבות אך לא רק, חברות הבת שלה ,חברת האם שלה או כל חברה קשורה אליה, שלוחותיה, משקיעיה, סניפיה או גורמים הקשורים אליה או הפועלים עבורה ו/או מטעמה ו/או בשמה לרבות מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל - נגד המנהלים, העובדים, בעלי המניות, השותפים, היועצים, הסוכנים, עורכי הדין.

      • סימני מסחר וזכויות יוצרים
        1. אתר האינטרנט מציג סימני מסחר, סימני שירות, סמלים, טקסטים, תוכנה, קבצים, גרפיקה, תצלומים, תמונות, תרשימים, מוזיקה, וידאו ונתונים שהינם רכושם של הבלעדי של החברה ו/או חברות קשורות ו/או מעניקי הרישיונות שלה ו/או מי מטעמן. אתר אינטרנט זה עשוי להכיל גם סימני מסחר, סימני שירות, סמלים, טקסטים, תוכנה, קבצים, גרפיקה, תצלומים, תמונות, תרשימים, מוזיקה, וידאו ונתונים של צדדים שלישיים אחרים. כל אותם סמלים מסחריים, סימני שירות, סמלילים, טקסטים, תוכנה, קבצים, גרפיקה, תצלומים, תמונות, תרשימים, מוזיקה, וידאו ונתונים הם רכושם של בעליהם, והינך מסכים לא להשתמש בהם בכל צורה שהיא ללא אישור מראש מהבעלים הרלוונטי .אתר אינטרנט זה וכל תוכנו מוגנים בזכויות יוצרים, בסמלים מסחריים ובחוקים אחרים של ישראל ומדינות אחרות.
        2. שימוש בחומר מאתר אינטרנט זה כל התכנים באתר אינטרנט זה, לרבות אך לא רק, טקסטים, קבצים, גרפיקה, תצלומים, תמונות, תרשימים, מוזיקה, מרכיבי מוזיקה, וידאו, עבודות אודיו-ויזואליות ונתונים המצויים באתר אינטרנט זה (להלן: "חומר"),  הינם רכושם ובבעלותם של החברה או של מעניקי הרישיונות שלה, ומוגנים בזכויות יוצרים, בסמלים מסחריים ו/או בחוקים אחרים.  הינך מודע לך ומצהיר במפורש כי ידוע לך שאסור לך לעשות בהם כל שימוש ו/או כל פעולה מכל מין וסוג שהוא, לרבות בין היתר:: שכפול, העתקה ,שינוי, הצגה, התאמה, פרסום, תרגום, ביצוע בפומבי, העמדה לרשות הציבור, העברה, שידור, הפצה, מתן רישיון, מכירה ,יצירת עבודות נגזרות של החומר, או הענקתו במתנה, במלואו או בחלקו.
        3. אתר האינטרנט ותוכנו הנלווה מסופקים למטרות מידע בלבד. שימושך באתר אינטרנט זה הוא על אחריותך הבלעדית.

       החומר באתר אינטרנט זה ניתן כמות שהוא  ("as is") ובהתאם לזמינותו .("as available") אף על פי שאנו עושים את כל המאמצים המתקבלים על הדעת להבטיח כי תוכן האתר מעודכן ומתוקן, איננו ערבים לדיוק של כל תוכן שהוא. החומר הכלול באתר אינטרנט זה עשוי להכיל אי דיוקים וטעויות הקלדה. הינך מסכים לכך שאיננו מחויבים להציג תוכן שנמסר לאתר האינטרנט על ידך או על ידי אחרים, ואיננו אחראים על תוכן זה .אנו רשאים, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, לסרב לפרסם או לערוך תוכן שנשלח לנו. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להסיר תוכן מכל סיבה שהיא, אולם איננו אחראים לכל כשל או עיכוב בהסרת תוכן זה. שינויים מוכנסים מעת לעת באתר האינטרנט ועשויים להתבצע בכל עת. הורדת כל חומר שהוא מאתר אינטרנט זה על ידך נתונה לשיקול דעתך והיא על אחריותך בלבד.  הינך נושא באחריות בלעדית לכל נזק שנגרם למערכת המחשב שלך או לנתוניך כתוצאה מהורדת חומר זה.


      • .הגבלת אחריות
        1.  מוצרי החברה כמו גם אתר אינטרנט זה מסופקים כמות שהם ("as is") ובהתאם לזמינותם ("as available")  שימוש בהם הוא באחריותך בלבד.
        2. החברה וחברת האם שלה, מעניקי הרישיונות שלה ו/או מי מטעמם אינם אחראים כדלקמן:
          1. לכך שהתוכן או המידע באתר האינטרנט הינו המידע שלם,  מדויק, הולם, אמין, שימושי, מתוזמן או נכון.
          2. לכך שהמוצרים המוצגים באתר אינטרנט זה יעמדו בדרישותיך או שהם נטולי פגמים.
          3. לכך ששירותי האתר יהיו זמינים בכל זמן או מקום נתון, יינתנו כסדרם ללא הפרעות או יהיו מאובטחים.
          4. לכך שכל פגם או טעות יתוקנו או שאתר אינטרנט זה, יהיה נקי מווירוסים או מרכיבים מזיקים אחרים.
        3. כל תוכן שיורד או יושג על ידך בצורה אחרת על ידי שימושך באתר האינטרנט - הינו באחריותך בלבד. החברה אינה ערבה, תומכת, מתחייבת או נוטלת אחריות על כל מוצר או שירות המפורסם או מוצע על ידי צד שלישי דרך השירות או כל אתר אינטרנט או שירות המקושרים בהיפר-קישור., ו- החברה לא תהיה צד או אחראית בכל צורה שהיא בכל עסקה שנערכת בינך ובין ספקים צד ג' של המוצרים או השירותים.
        4. ככל וסעיף מבין סעיפי הגבלת אחריות מסוים סותר את הוראות הדין, ייתכן כי הסעיף כאמור עשוי שלא לחול עליך. 

      • .שונות
        1. אפשרות הפרדה: מונח או הוראה בתנאים אלו שיתגלו כבלתי תקפים או כבלתי ניתנים לאכיפה יוסרו מתנאי שימוש אלו ולא ישפיעו על תוקפן או אפשרות האכיפה של יתר תנאי השימוש.
        2.  הסבה: תנאים אלו, וכל זכות או רישיון המוענקים בזאת, לא יועברו או יוקצו או יוסבו על ידך, אך יכולים להיות מוסבים על ידי החברה ללא הגבלה. עם זאת, כל זכות שהיא המושגת על ידך בטרם הסבה זו לא תושפע מכך. כל העברה או הסבה שבוצעו תוך הפרת האמור בזאת ייחשבו לחסרי תוקף. 
        3. אף ויתור מצד החברה על כל הפרה שהיא של הסכם זה לא ייחשב תקף, אלא אם הוא ניתן על ידי החברה בכתב.
        4. הינך מסכים לכך שתנאי השימוש, השירות,מדיניות הפרטיות והאחריות שלנו הנכללים במסמך זה בדרך של הפניה מהווים הסכמה מלאה בינך ובין החברה באשר לאתר האינטרנט ויחסיך עם  החברה ולכך שלא יהיו הבנות ,הסכמים והצהרות נוספים בהתייחס לאתר האינטרנט שאינם מפורטים בתנאי שימוש אלו. 
        5. כל הודעה הנדרשת או מותרת בכפוף לתנאי שימוש אלו תישלח בכתב, דרך דואר רגיל או דואר אלקטרוני של החברה.
        6. בעת מבצע הקנייה מוגבלת לעד 1000₪ אחרי הנחה.